کیونگار - قوانین و مقررات

شرایط استفاده از سرویس کیونگار را مطالعه بفرمایید:

  • هر گونه استفاده از سرویس ها و خدمات کیونگار به معنای مطلع بودن، پذیرفتن و پیروی از شرایط و مقررات مندرج در این صفحه است. بنابراین توصیه می‌کنیم پیش از آغاز فعالیت در وب‌سایت کیونگار، قوانین را به دقت مطالعه کنید.

مقررات عمومی

  • تمامی فعالیت‌های وب‌سایت کیونگار، بر پایه قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین تجارت الکترونیک و با رعایت حقوق مصرف‌کننده انجام می‌شود و از کاربران این وب‌سایت نیز، انتظار مشابهی می‌رود.
  • وب‌ سایت کیونگار اجازه دارد در هر زمان، نسبت به ویرایش و اصلاح شروط و قوانین کار خود اقدام کند. اما در صورتی که این قوانین بر روی کاربر و تصمیمات وی تاثیر مستقیم داشته باشد، خود را موظف می‌داند شرایط جدید را حتماً به اطلاع کاربران برساند و فرصت لازم برای عکس‌العمل را به آنها بدهد .

تعهدات وب‌سایت کیونگار

کیونگار تعهدات مشخصی نسبت به کار و کاربران خود دارد که در ادامه دقیقاً مشخص شده‌اند:

  • وب‌سایت کیونگار متعهد می‌شود که اطلاعات مورد نیاز کاربر برای تصمیم‌گیری را به صورت شفاف و دقیق در اختیار او قرار دهد و در جهت رفع ابهامات کاربران تلاش کند.
  • وب‌سایت کیونگار، نسبت به اصول کاری خود متعهد است و تمامی سعی خود را می‌کند تا راهکارها و اصول درست و اساسی را در فعالیت‌های خود به کار گیرد.
  • وب‌سایت کیونگار، هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال محتویات تبلیغات و بازاریابی کاربران خود به عهده ندارد و هیچ‌گونه تعهدی نسبت به درستی آنچه گفته می‌شود، نخواهد داشت. با این حال، پیشنهاد ما این است که همیشه شفافیت و درستی را مبنای کار خود قرار دهید.
  • طبیعی است که وب‌سایت کیونگار، هیچ کنترل و متعقباً تعهدی در مقابل قطعی احتمالی یا بروز سایر مشکلات ناگهانی را در سامانه خود ندارد و در این گونه موارد، شکیبایی شما می‌تواند کمک بزرگی به رفع مشکل در سریع‌ترین حالت ممکن کند.
  • پشتیبانی وب‌سایت کیونگار، در جهت ارائه مشاوره و رفع مشکلات کاربران ایجاد شده است. با این حال تعهدی نسبت به پاسخگویی آنی نداشته و گاهی ممکن است به دلیل حجم بالای تماس، قادر به پاسخگویی سریع نباشد.

تعهدات عمومی کاربران

مشتریان کیونگار نیز، بالطبع تعهداتی نسبت به کار وب‌سایت کیونگار دارند که در ادامه خواهد آمد:

  • فعالیت کاربران کیونگار باید در راستای قوانین جمهوری اسلامی و البته، مطابق با اصول اخلاقی باشد. در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک، وب‌‎سایت کیونگار حق دارد در مورد قطع دسترسی‌های کاربر و اطلاع به سازمان‌های مربوط تصمیم‌گیری کند.
  • هویت و اطلاعات تماس مشتری باید دقیقاً مشخص باشد تا در صورت بروز هر گونه مشکل، امکان تماس و پیگیری وجود داشته باشد.

تعهدات کاربران سرویس‌های کیونگار

با درج محتوا در سرویس های کیونگار، کاربر (مشتری) متعهد به موارد زیر خواهد بود:

  • محتوای کاربر، نباید با هدف فریب ارائه اطلاعات غلط و غیر واقعی ایجاد شده باشد.
  • محتوای کاربر کیونگار نباید به نحوی باشد که باعث به خطر افتادن سلامت افراد شود.
  • موازین و شئونات اخلاقی می‌بایست در محتوا رعایت شده باشد.
  • محتوا نباید به نحوی باشد که قوانین کشور زیر پا گذاشته شود و مطالبی خلاف امنیت و استقلال ملی منتشر شود.
  • محتوا کاربر نباید متضمن توهین به ادیان الهی، نژاد یا قومیتی باشد.
  • محتوا می‌بایست به حریم خصوصی و حقوقی افراد احترام گذاشته و به آن تعدّی نکند.
  • محتوای کاربر نباید حاوی هر گونه بی احترامی و توهین به شخصیت‌های سیاسی، مذهبی، حقیقی، حقوقی و سایر کاربران باشد.
  • در صورت درخواست بازگشت وجه پس از ثبت سرویس و پرداخت هزینه، اگر هنوز سرویس مشتری آغاز نشده باشد، مبلغ دریافتی به کاربر عودت داده خواهد شد.
  • پس از شروع سرویس درخواست شده توسط مشتری، امکان بازگشت وجه فقط در صورت تائید توسط کیونگار وجود خواهد داشت و وظیفه‌ای از این جهت متوجه وب‌سایت کیونگار نیست. توجه داشته باشید که در چنین شرایطی، در صورت تائید درخواست بازگشت، مبلغ باقی‌مانده و مصرف‌نشده توسط کیونگار محاسبه می‌شود، 20% آن به عنوان خسارت به کیونگار اختصاص پیدا می‌کند و باقی به کاربر عودت داده خواهد شد.
  • با توجه به پایبندی کیونگار به قوانین مالیاتی کشور، آگهی‌دهنده می پذیرد که 9% مالیات بر ارزش افزوده به مبلغ پرداختی سرویس دریافتی تعلق می‌گیرد و برای واریز به سازمان امور مالیاتی کشور لحاظ می‌شود.
  • خرید سرویس به معنی آن است که کاربر قوانین و ضوابط کیونگار را پذیرفته و نسبت به آنها مسئول است.

مسئولیت سایت کیونگار در قبال عدم رعایت قوانین

  • در مواردی که از محتوای غیر اخلاقی و مستهجن، یا وعده‌های دروغین در محتوای قرار داده شده توسط کاربر استفاده شود، کیونگار اجازه دارد بدون هیچ‌گونه هشداری حساب کاربری مورد نظر را مسدود کند.
  • چنانچه نمایش‌دهنده مرتکب یکی از تخلفات مطرح شده در این توافقنامه شود یا خارج از تعهدات موجود در این توافقنامه عمل کند، کیونگار اجازه دارد حساب کاربری کاربر را بدون اخطار قبلی مسدود سازد. با این حال، در شرایط عادی، معمولاً بسته شدن دسترسی حساب کاربری به تبلیغات بعد از یک بار هشدار انجام می‌شود.
  • در صورت مسدودشدن یک حساب کاربری در کیونگار، کاربر جهت فعالسازی مجدد حساب خود باید اسناد مربوطه خود را که مبنی بر قانونی بودن فعالیت هایش و هماهنگ بودن آنها با اصول کلی وب سایت کیونگار می باشد را طی 10 روز ارائه کند. کاربر می تواند پس از گذشت یک ماه نسبت به درخواست رفع مسدودیت از حساب کاربری خود اقدام نماید. در هر صورت از این حیث مسئولیتی متوجه کیونگار نمی‌باشد.

موارد ممنوع

  • تجاوز به حریم خصوصی و قانونی دیگران به روش‌های مختلف
  • فعالیت‌هایی که موجب ضرر و زیان سایرین می‌شود
  • بر هم زدن نظم و رعایت نکردن اخلاق
  • مصادیق مجرمانه طبق قانون مجازات اسلامی، جرائم رایانه‌ای، تجارت الکترونیک و سایر قوانین جمهوری اسلامی ایران
  • هر گونه فعالیت در جهت نفوذ به پایگاه داده آرکامان
  • محتوایی که مستقیم یا به صورت تلویحی، نسبت به یک نژاد، قوم، مذهب، ملیّت یا جنسیتی تبعیض قائل شود.
  • مطالبی با ادعای علمی، بدون ارائه منابع موثق
  • مطالب غیر قابل اثبات و گمراه‌کننده

مالکیت فکری

کلیه محتویات وب‌سایت کیونگار، متعلق به شرکت گسترش فناوری آرکا مانا (آرکامان) بوده و مشمول قوانین مالکیت فکری داخلی و همینطور بین‌المللی می‌باشد. لذا حق پیگرد در هنگام مشاهده هر گونه استفاده از آنها برای مقاصد تجاری و غیر تجاری، بدون دریافت اجازه کتبی، برای شرکت آرکامان محفوظ است.

استرداد وجه

  • در صورتی که به هر دلیلی، وب‌ سایت کیونگار قادر به ارائه خدمات ذکر شده در صفحه محصولات و خدمات خود نباشد، موظف است مبلغ دریافت شده از کاربر را به طور کامل به وی بازگرداند.
  • اما در شرایطی که کاربر تصمیم به لغو همکاری بگیرد، وب‌سایت کیونگار فقط در صورتی که فعالیت آغاز نشده باشد، موظف به بازگشت وجه است و در صورتی که کار آغاز شده باشد، تصمیم‌گیری در زمینه بازگشت وجه، کاملاً به عهده این وب‌سایت است و هیچ‌گونه تعهدی در این زمینه وجود ندارد.

حل اختلاف

در صورت بروز هر گونه مشکل و وجود هر گونه اختلاف در مفاد این تعهدنامه، شورای انتظامی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان نسبت به انعقاد، اعتبار، تفسیر، فسخ، نقض و اجرای آن قضاوت خواهد کرد.

فورس ماژور

در صورت بروز حوادثی که کنترل آنها از دست مسئولان وب‌سایت کیونگار یا کاربران خارج باشد، مسئولیتی در قبال تعهدات بیان شده در این قرارداد وجود نخواهد داشت. این حوادث شامل مواردی از قبیل آتش‌سوزی، زلزله، قطع برق، قطع شبکه، قطع خطوط ارتباطی اینترنت، سیل و ... می‌شوند.

مکاتبات

تمامی مکاتباتی که از طریق تلفن، ایمیل، تلگرام و سایر مسیرهای ارتباطی با کاربران صورت می‌گیرد، به صورت کامل بایگانی می‌شود تا در موارد خاص، بتوان به آنها ارجاع داد.