بنرهای تبلیغاتی

بنرهای چاپ شده ابزارهای به صرفه و مورد توجهی هستند که در فضاهای عمومی بسیار شلوغ قابل رویت می باشند. طراحی این ابزارها بسیار آسان است و می توان آنها را با توجه به نیاز سازمان و کار شما شخصی سازی کرد.


چگونه از کدهای QR بر روی بنرها استفاده کنیم

بنرهای مقاوم در برابر آب و هوا و بنرهای ایستاده برای مکان های جاده ای بسیار مناسب هستند. و این در حالی است که بنرهای عمودی ایستاده برای کنفرانس ها، نمایش ها و نمایشگاه ها مناسب است و زمانی که شما یک کد QR را بر روی بنر قرار می دهید شما به سرعت مشتریان را جذب خود می کنید.


چرا کد QR بر روی بنر قرار دهیم

 استفاده از کد QR با طراحی مناسب بر روی بنر شما، یک تبلیغات شفاف و سنتی به همراه بازاریابی آنلاین برای شما به وجود می آورد که به مشتری اجازه می دهد با محصول و تجارت شما ارتباط برقرار کند. برای افزایش دنبال کننده های خود از QR کد شبکه اجتماعی، بر روی بنرها استفاده کنید. از طریق QR کد PDF مشتریان را به منوهای خود متصل سازید، به وسیله QR کد رویداد آنها را از برنامه های آینده خود مطلع سازید. بگذارید درباره محصولات جدید شما اطلاع داشته باشند. یا برای وفادار ماندن مشتری به محصولات شما، QR کد کوپن در اختیار آنها قرار دهید. برای لیست کامل از آنچه در دسترس دارید به QR کد برای کاربرد های مختلف مراجعه کنید.


چرا بنرها ابزار بازاریابی مناسبی هستند؟

بنرهای افقی و عمودی ایستاده که در فضای بیرون نصب می شوند، ارتباط دائمی تری نسبت به تبلیغات تلویزیون و رادیو در ذهن مشتری به وجود می آورند. زمانی که کد QR به بنر اضافه می شود این گرایش فعال بین بیننده و کسب و کار به طور نسبتا زیادی افزایش پیدا می کند. مزایای بنر با کد QR شامل موارد زیر می شود:

·        هزینه کمتر در مقایسه با دیگر نوع از تبلیغات

بنرهایی که آویزان می شود را می توان در یک محل رها کرد و بنرهای ایستاده را می توان چندین بار مورد استفاده قرار داد.

·        تطبیق پذیری

این بنرها می توانند در هر اندازه و رنگی تولید شوند. همچنین می توان این نوع از بنرها را به صورت تاشدنی و یا با قابلیت چرخش طراحی کرد.

·        بازاریابی مشخص

برای مثال بنرهایی که در مراکز خرید قرار داده می شود با گذراندن وقت مشتریان در حالت های مختلف باعث افزایش فروش می شوند.


در چه صورت از بنر ایستاده استفاده می شود؟

اگر شما از یک بنر ساده ایستاده استفاده می کنید و یا از یک سری بنر ایستاده و یا تاشدنی استفاده می کنید، این بنرها باید کسب و کار شما را از دیگر رقیب ها جدا سازد. نشان دادن یک پیام شخصی و یا شعار شرکت بر روی بنر شما با یک رنگ منحصر به فرد، می تواند یک فاکتور حیاتی در کار شما باشد.

برای بنرهایی که از چند صد متری قابل مشاهده هستند، از یک فونت قابل دید و ضخیم استفاده کنید. این کار به خصوص زمانی که شما در نمایشگاه هستید و نیاز دارید که کار شما جلوه بیشتری کند، بسیار مهم است. در بنرهای ایستاده، تا جایی که امکان دارد پیام خود را کوچک بنویسید و اجازه دهید که کد QR بقیه اطلاعات را به مشتری ارائه دهد.

پبنرهای آویزان، بنرهای عمودی و تاشونده با استفاده از یک متن کوچک اطلاعات را به روش منطقی سازمان دهی می کنند و این در حالی است که کد QR آن در جایی قرار می گیرد که بازدیدکنندگان به آسانی بتوانند با تلفن هوشمند خود به آن دسترسی پیدا کنند.


چگونگی طراحی کد QR برای بنر

روزهای خسته کننده کدهای QR سیاه و سفید گذشته است. حالا این کدها می توانند رنگ شرکت و یا سازمان شما را نشان دهند و یا حتی لوگوی شما را در طراحی خود قرار دهند. برای تاثیر بیشتر یک قالب QR کد  به همراه اطلاعاتی درباره چیزی که مشتریان اسکن می کنند به آن اضافه کنید.

برای اسکن آسان تر، مطمئن شوید که بین رنگ پیش زمینه و پس زمینه در طراحی شما تفاوت وجود دارد و همچنین اضافه کردن یک حاشیه ضخیم کد QR شما را جذاب تر می کند. همان طور که کدهای QR نمی توانند خیلی کوچک باشند، به همان اندازه نیز نمی توانند خیلی بزرگ باشند، زیرا باید بتوان از آنها به عنوان یک ابزار بازاریابی ایده آل استفاده کرد.

قبل از اینکه چاپ طرح کد QR خود را شروع کنید، مطمئن شوید که کد شما همانگونه که می خواهید بر روی تمامی دستگاه های همراه کار می کند.

چگونه با طراحی کدهای QR خلاقیت ایجاد کنیم

 

چگونگی چاپ کد QR بر روی بنر

زمانی که شما از طراحی خود راضی هستید و از قابل اسکن بودن آن مطمئن شدید و لینک ها نیز درست کار می کند. سپس مرحله بعدی چاپ آن بر روی بنر است. پلاستیکی که برای اکثر بنرها استفاده می شود، یک سطح مناسب را برای چاپ کد QR فراهم می سازد. این پلاستیک دارای سطح مات بوده و نسبت به سطوح شفاف که باعث انعکاس نور و تخریب کد می شوند، ایده آل تر است.

به هنگام چاپ کد بر روی بنرهای آویزان و عمودی، به محل قرار گرفتن کد فکر کنید. مطمئن شوید که به آسانی در دسترس مشتری و تلفن های هوشمند آنها قرار می گیرد. قبل از سفارش یک چاپ بزرگ، مطمئن شوید که کد QR بر روی بنر شما به طور کامل کار می کند.

برای چاپ موفق از 10 نکته برای چاپ QR کدها استفاده کنید.