روزنامه ها و مجلات

از ابتدای ظهور تبلیغات آنلاین به خصوص درتبلیغات شبکه های اجتماعی، تبلیغات چاپ شده مانند تبلیغاتی که در صفحه اول روزنامه ها و مجلات یافت می شود، رقابت سختی را با تکنولوژی های در حال پیشرفت دارند.


چگونه از کدهای QR برای روزنامه‌ها و مجلات استفاده کنیم

یک راه رقابت برای رسانه‌های چاپی مانند روزنامه ها و مجلات استفاده از کدهای QR است. کدهای QR این امکان را به خواننده می دهد تا با گوشی هوشمند خود کد را اسکن کرده و به آیتم هایی مانند محتوا یا پیشنهادی جذاب دسترسی داشته باشد. کیوسک های محل فروش رسانه های چاپی برای پر کردن شکاف ما بین کمپین های تبلیغاتی آنلاین و روزنامه و مجلات چاپی شروع به کسب اطلاعات در خصوص پتانسیل کدهای QR کرده اند.

فرم جدید تبلیغات تعاملی

یک شرکت خرده فروشی بزرگ به نام تارگت (Target) تنها شرکت مهمی است که در حال حاضر از مزیت کدهای QR در روزنامه ها و مجلات و حتی در کاتالوگ های خانگی بهره می برد. تارگت اخیرا کدهای QR را به تبلیغات روزنامه ها و مجلات اضافه کرده است که مشتریان را به سمت محتوای تبلیغاتی آنلاین و همچنین راهنمایی هایی در خصوص ایجاد دکوراسیون داخلی برای منازل تان هدایت می کند. این روش بخاطر ارائه تجربه خرید جامع تر و نیز ساده بودن تبلیغات چاپ شده از مزیتی مضاعف برخوردار شده است. با ایجاد این مهم، مخاطبین مقادیری زیادی اطلاعات در خصوص محصول به دست آورده و تبلیغ کنندگان نیز بر تاثیراتی که تبلیغات بصری در ایجاد رابطه دوسویه دارند تمرکز می کنند.

 

اما شما مجبور نیستید برای استفاده از کدهایQR  تیراژ فروش بالائی داشته باشید

به لطف ایجاد کنندگان کد QR همچون کیونگار مجبور نیستید برای بهره مند شدن از کاربرد کد QR، تیراژ بسیار بالایی داشته باشید. چه کسب و کار خود را در رسانه ملی تبلیغ کنید و یا فقط بخش کوچکی را در گوشه ای از روزنامه های محلی داشته باشید، می توانید با افزودن کد QR، خودتان را از بقیه متمایز و مشتریان بالقوه خود را جذب کنید.

در اینجا 5 راه برای افزایش نتیجه تبلیغات با استفاده از کد QR را ارائه و بررسی می کنیم:

 

1-   از دفتر مجله به درب خانه

استفاده از کدهای QR در مجلات می تواند روشی بسیار مطلوب برای تحریک مردم به بازدید از کسب وکار شما برای اطلاع از نحوه و چگونگی تخفیفات شود. کلید استفاده مناسب از کدهای QR ایجاد انگیزه برای اسکن آن بوده و تخفیفات روشی برای آزمایش این کار است.

مثلا اگر صاحب رستوران باشید می توانید غذای دارای تخفیفی را ارائه کرده و مشتری ها را به بازدید از رستوران تشویق کنید. اگر سرویس تحویل غذا را نیز ارائه کنید این کار سودمندتر هم خواهد شد زیرا مشتریان می توانند از تخفیف و در عین حال خواندن مجله بهره­مند شوند.

 

2-   اطلاعات خوبی در مورد خدمات یا محصول خود بدهید

می توانید با استفاده از کدهای QR در روزنامه ها اطلاعات بیشتری را ارائه کنید و از انبوه تبلیغات غیرضروری اجتناب نمایید و نیز با محتوای آنلاینی که ایجاد کرده اید ارتباط دوسویه ایجاد کنید. حتی یک ویدئو 30 ثانیه ای می تواند بیشتر از تبلیغات چاپی، اطلاعات ارائه کند و باعث شود اشتیاق بسیار بیشتری در مشتریان بالقوه خود ایجاد کنید.

 

3-   معیارهایی را برای غنی سازی تبلیغات خود در نظر بگیرید

اگر برای اسکن کدهای QR در مجلات و تبلیغات خود انگیزه ایجاد کرده باشید می توانید از سیستم بازخورد، برای ایده گرفتن از نظرات مخاطبین خود در این خصوص استفاده کنید که چند نفر و چه نوع افرادی به تبلیغات چاپی شما توجه می کنند. این بازخورد زمانی می تواند سودمند باشد که استراتژی تبلیغاتی شما برای محیط های متغیر بازار به­ طور اختصاصی طراحی شده و به کار گرفته شود.

 

4-   ارتباط با محصول یا گروهی خاص

کدهای QR فرصت دسترسی بهتر به تجربه تعاملی بازدید کنندگان را در اختیارتان می گذارد. یک راه برای انجام این کار استفاده از کد برای ایجاد ارتباط دوسویه با محصول و یا مجموعه ای از محصولات خاص است. این شرایط سبب می گردد تا تجارب را موثرتر کرده و مشتریان را از شر دردسرهای جستجوی آیتمی (که در تبلیغ چاپی از آن صحبت شده است) در وب سایت های تبلیغاتی رها نماید .

 

5-   ایجاد ارتباط مستقیم بیشتر

هنگام استفاده از کدهای QR در روزنامه ها و مجلات هدف شما برانگیختن مشتریان بالقوه خود برای یک کار خاص است. یک راه برای انجام موثر این کار کاهش تعداد مراحل دسترسی آنها به شما است. می توانید از کدهای QR به عنوان لینکی مستقیم با آدرس ایمیل یا سرویس پیام رسان استفاده کنید. حتی می توانید از کد  QR برای ارتباط مستقیم با شماره تلفن تان بهره ببرید.